26.05.2018 –– média –– Ondřej Krynek

Grafická designérka Věra Marešová se specializuje na navrhování firemní identity. Na aktuálně konaném Prague Design Week 2018 do neděle 27. května prezentuje svou dosavadní tvorbu pod označením Graphic Lady. Prohlédnout si můžete vizuální identitu města Mělník či výstavy Sklo z Desné.

„Logotypy, značky, corporate identity, jednoduchý grafický design, vizuální komunikace, emoce, kreativní přístup, štěstí, umění, grafický design je sexy … Věra Marešová vystudovala UMPRUM ateliér grafický design a vizuální komunikace. Věnuje se corporate identity, od roku 2015 externě spolupracuje se studiem Oficina a od roku 2018 se studiem YellowShapes, Orbis Pictures Agency …,“ uvádí ke své tvorbě autorka.

Pátý ročník mezinárodní designérské přehlídky Prague Design Week zaujal dvě podlaží bývalého bytového domu v Kampusu Hybernská 4 jen pár kroků od Obecního domu. Krom prezentací 82 designérů, designérských studií, umělců, šperkařů a módních návrhářů se můžete těšit na celodenní promítání v Design Kině, každodenní podvečerní přednášky a bohatý doprovodný program. Vstupenku na celý týden zakoupíte na pokladně ve dny konání akce, tedy do neděle 27. května.

Čtěte další články na téma Prague Design Week

Foto: Věra Marešová
Zdroj: Prague Design Week