02.06.2018 –– události –– Ondřej Krynek

Na německém výstavišti Messe Frankfurt ve Frankfurtu nad Mohanem se od 30. června do 3. července uskuteční veletrh Tendence 2018, který je největším světovým veletrhem spotřebního zboží. Krom novinek na nadcházející jarní sezónu roku 2019 nabídne také udržitelné a ekologické produkty, přehlídku mladých talentů a konference.

„Mezi obchodníky z Německa i celé Evropy je veletrh Tendence velmi populární. Ve dnech 30. června až 3. července 2018 bude hlavní objednávkovou platformou pro zimní a vánoční období a rovněž premiérou pro zboží na jarní a letní sezonu příštího roku, jež zde lze nejenom obdivovat, ale i objednávat. Veletrh Tendence je zkušeným a spolehlivým poskytovatelem informací o inovacích a trendech a každoročním zprostředkovatelem čerstvého výhledu do blízké budoucnosti, jenž vidí dále než ostatní,“ uvádí Lucie Labudová zastupující veletrh Tendence pro Českou republiku.

Na více jak 20 000 návštěvníků čekají na výstavišti speciálně rozdělené zóny, které nabídnou rozmanitou škálu spotřebního zboží. Už venku před výstavními halami bude připravena Outdoor Living Area, kde bude možné vybrat si z produktů určených pro balkóny, terasy a zahrady. Po kladných ohlasech se letos můžete těšit na větší množství vystavovatelů a výrobků než kdy předtím.

Uvnitř výstavních pavilonů jsou vystavovatelé rozděleni do sekcí Lovely Home s bytovými doplňky, Seasonal Decoration s nabídkou nejen vánočních dekorací, Pure & Elegant s pestrým výběrem nábytku, textilií, osvětlení a bytových doplňků v moderním designu, Gift Classics s nabídkou dárkového zboží, Young Gifts s výběrem dárků a hraček pro děti, Culinary Gifts se vším týkající se gastronomie, sekci Jewellery, Fashion & Beauty se šperky a vším okolo krásy a International Sourcing se zaměřením na mezinárodní produkci zahraničních značek.

Tradiční součástí veletrhu Tendence je přehlídka mladých talentů Talents, která nabídne mladé designéry a studia na začátku své úspěšné kariéry. Doprovodným programem bude například konference Tendence.Impulse o obchodu v digitální době a Tendence Academy pomáhající zajímavými nápady s detaily ohledně úspěšnějšího prodeje nejen v kamenných obchodech. Vstupenka pro návštěvníky vyjde na 23 euro, tedy asi 600 českých korun.

Foto a zdroj: Tendence Messe Frankfurt