12.11.2018 –– události –– Ondřej Krynek

V německém Frankfurtu nad Mohanem proběhne od 8. do 12. února 2019 mezinárodní veletrh spotřebního zboží Ambiente 2019, který je největším svého druhu v Evropě. Přes 4 500 vystavovatelů je rozděleno do několika sekcí, přičemž hlavní jsou zaměřeny na bydlení, stolování a dárky. Nebude chybět ani přehlídka nových talentů či předpověď trendů na další rok.

Rozsáhlé výstaviště Messe Frankfurt nabídne tradiční kontraktační veletrh Ambiente 2018 zaměřený na představení velkých značek, ale i menších výrobců a drobných designérů nejen z Německa, ale celého světa. Veletrh je široce zaměřenou platformou pro získávání nových kontraktů, ale i povědomí a nových možnostech v oboru. Není proto divu, že 95 procent výstavní plochy je již nyní obsazeno.

Ambiente 2019 bude opět rozdělen na tři hlavní části. Living nabídne novinky z oblasti bydlení, dekorací a zařizování interiérů. Dining se zaměřuje na segment stolování a Giving na velmi široké spektrum dárkového zboží od šperků přes hračky až produkty specifického charakteru jako třeba suvenýry. Tyto tři hlavní části potom doplňuje jednotlivé menší prezentace.

Důležitou součástí veletrhu je opět prezentace partnerské země, kterou je letos Indie. Návštěvníci se mohou těšit na širokou škálu tradičních řemesel i uměleckých výrobků. Expozici připravuje moderně smýšlející designér Ayush Kasliwal. Tradiční součástí veletrhu bude i velmi inspirativní přehlídka Talents nabízející mezinárodní výběr mladých talentovaných designérů a jejich nejnovější tvorby. Chybět nebude ani zaměření na nové trendy v nakupování, kontraktační platforma pro hotelnictví a služeb pro veřejný sektor, přednášky a další novinky.

Do budoucnosti za trendy následující sezóny se Ambiente 2019 vydá s pomocí designérského studia Bora.Herke.Palmisano, jenž připravilo souhrn toho, co bude udávat směr. První ze tří trendů se jmenuje Tasteful Residence a poukazuje na nadčasovou eleganci. Druhý trend se jmenuje Quiet Surroundings a bude místem, kde si duše i tělo odpočinou. Třetí trend Joy-Filled Ambience bude šťastný, barevný a bude brát styling jako formu osobního projevu.

Foto a zdroj: Ambiente Messe Frankfurt