23.04.2021 –– interiér –– Ondřej Krynek

Designérka či spíše výtvarnice Camille Walala proměnila obchod s designem v přízemí Design Museum London na malý supermarket. Dočasný projekt je inspirován 80. léty a pop-artem. Pestrobarevný interiér s výraznými černými obrysy je plný zboží v obalovém designu poplatným tehdejší době.

Jen na pět dní zabalila Camille Walala nejen obchod, ale i celou fasádu a přilehlý stojan na košíky do pestrobarevných vzorů. Odvážná umělecká intervence zaujme na první pohled což podporuje nutnost na obchod upozornit. V této době, kdy je dlouhodobě muzeum zavřené, funguje obchod prostředek pro získání dotací od podporovatelů.

Sortiment obchodu je značně omezen a tvoří jej série produktů s obalovým designem speciálně připraveným pro tento obchod. Jsou to v podstatě retro umělecká díla s vyššími cenami, jenž mají podpořit začínající designéry a umělce. V nabídce je například plechovka fazolí, káva, čaj, chléb, omáčka na těstoviny, ovesná kaše, rýže, toaletní papír nebo čistící prostředek.

Čtěte další články na téma obchodprodukty

Foto: Ed Reeve
Zdroj: Design Museum London