28. října 2018 –– móda –– Ondřej Krynek

Česká značka Lume, kterou tvoří dvojice Aleš Kachlík a Jakub Liška, se stala známou svými extravagantními brýlemi. Nyní přichází s novou identitou, filozofií a typologií sortimentu. Všechny své tvary obrub rozšiřují o další varianty Light, Medium a Bold, tedy stejně jako variace řezu stejně jako tomu je u písma v typografii.

„Každá generace má jiné estetické preference, stejně tak různé druhy zrakových vad vyžadují svá specifická řešení. Proto jsme přišli s variacemi jednotlivých modelů, aby si klienti mohli lépe vybrat podle toho, co se jim líbí a současně to splňovalo konkrétní požadavky na zrakovou korekci,” řekl designér a zakladatel značky Aleš Kachlík.

„Všichni se cítíme dobře v něčem jiném, proto chceme nabídnout širokou škálu obrouček v jednotlivých tvarech, aby zákazníky nelimitoval počet dioptrií a mohli si vybrat tvar a styl, který si zamilují. Protože věříme, že když vám brýle skutečně sednou, budete je rádi nosit a nehledat okamžitě nové, tím chceme podpořit i celkovou udržitelnost věcí,” dodal.

Čtěte další články na téma brýletypografie

Foto a zdroj: Lume