23. srpna 2021 –– produkty –– Ondřej Krynek

Britské designérské studio Turner Duckworth dokončilo velký redesign ikonické značky polévek Campbell’s. Pro americkou společnost s tradicí od roku 1869 navrhli nové logo, nový grafický design obalů plechovek, reklamní kampaň, novou typografii i reklamní předměty. Výsledek je svěží a samozřejmě profesionálně zpracovaný.

„Pohrávat si s designem v historických knihách není snadné. Věděli jsme, že tento design vyžaduje odbornou zručnost na každý čtvereční palec každé Campbellovy plechovky. S nadšením oznamujeme zrod lásky, navržený s našimi partnery v Campbell’s. Na cestě je kompletní redesign, vybavený překresleným skriptem a další chutnou dobrotou,“ uvádí designéři ze studia Turner Duckworth, které má ústředí v Londýně a pobočky v New Yorku a San Francisku.

Campbell’s má v první řadě nové logo a celou novou vizuální identitu. Logotyp je zjednodušený, jednotlivá písmena v logu nejsou propojená. Další zásadní změnou je omlazení plechovky, kde je nové logo, nová výraznější pečeť, upravená typografie i doprovodné fotografie. Designéři dále navrhli reklamní kampaň, označení sídla společnosti, reklamní předměty jako tašky nebo zástěry, vizuální řešení pro sociální sítě a mnohé další.

Čtěte další články na téma obalgrafika

Foto a zdroj: Turner Duckworth