21.06.2010 –– produkty –– Ondřej Krynek

Mistrovství světa ve fotbale sleduje celosvětově miliony lidí. Americký výrobce nápojů Coca-Cola se rozhodl vyrobit speciální fanouškovský set 12  plechovek, s nimiž bude fandění mnohem originálnější. Plechovky nesou grafické motivy mistrovství a podobizny hráčů. To vše bohužel jen hráčů Francie, u nás jsou dostupné jen plechovky s grafikou FIFA 2010.

Celosvětově jen v počtu tisíce kusů je v prodeji box set Coca-Cola zasvěcený mistrovství světa ve fotbale FIFA 2010, který je měsíc do 11. července pořádán v Jihoafrické republice. Americký výrobce vybral tým Francie, kterému dokázal všech 12 plechovek v podlouhlé červené krabici, která je obdobná jako edice s Karlem Lagerfeldem a dalšími.

Když červenou střídmě zdobenou krabici otevřete, vykoukne na Vás fotbalový svět. Uprostřed dvou řad po šesti plechovkách je grafickými ornamenty vypodobněná kolová láhev. Na samotných rudých plechovkách jsou namalováni hráči jako Gourcuff, Anelka, Benzema, Diarra, Evra, Gallas, Gignac, Govou, Malouda, Mandanda, Ribéry a Toulalan, jenž byly vybráni podle žebříčku oblíbenosti z třiadvaceti.

K celému boxu v ceně 70 euro, tedy asi 1 800 českých korun, je přibaleno i hudební CD s názvem Waving Flag Celebration Mix, které připravil americký hudebník K’naan a namixoval francouzský rapper nigerijského původu Féfé. U nás díky absenci českého týmu v turnaji se podobná edice neobjevuje. V USA mají ale například lahve v podobě fotbalového míče nebo pak speciální edice s malým pohárem a fotbalovou sklenicí.

Foto a zdroj: Coca-ColaCollete