6. ledna 2009 –– produkty –– Ivica Čampová

Designérská dvojice Michal Rafaj a Zuzana Kubánová představují kreativní pár, který se rozhodl, že přebrodí kalné vody slovenského tvořivého prostoru. S přemnožených komerčních dimenzí se jim povedlo úspěšně vyplout a vytvořit si vlastní proud se značkou Popular, se kterou se úspěšně prodírají vstříc novým obzorům.

Ideovým zaměřením designérského dua Popular, kterou založil v roce 2002 grafický designer Michal Rafaj, je úsilí co nejvíce se přiblížit „obyčejným“ lidem. Tyto snahy vycházej už přímo z názvu, který se snaží přivést věci do roviny populární. K tomuto faktu přispívá logotyp, který zobrazuje malého panáčka, jenž nabírá lidský rozměr.

Do svých produktů vkládají úsměvnost a nadsázku, kterou netřeba brát až tak skutečně. Otevřená komunikace značky se snaží sblížit se s lidmi, kteří taktéž hledají originalitu, jedinečnost, nadsázku a povznesení.

Hlavní zaměření je rozčleněno na produktový a oděvní design pro obě pohlaví, hudební produkci, propagaci a design jako takový. Všechny součásti produktů si vyrábí dvojice ve vlastní produkci, čímž výtvory nabírají na originalitě a hodnotě.

Značka se zabývá tvorbou pestrobarevných designérských perliček, které jsou tvořeny v malých limitovaných sadách, a tím se mohou stát obohacující třešničkou na dortu ve vybraných šatnících.

Nová zimní kolekce, představená na sklonku roku 2008, se nese ve znamení pestré variability forem i obsahů. Tašky, trička, klíčenky, doplňky různých tvarů i barev se pyšní nejen dominantním vzorem loga Popular, ale také motivy obrysů soba či nastříkaných barevných teček.

Charakteristické vzory jsou kombinovány jako tapeta, která dotváří vizuální profil značky. Celá nabídka značky je prezentovaná nejen na internetu, ale i ve specializovaných prodejnách na Slovenku a v České republice.

Foto a zdroj: Popular