10.12.2017 –– produkty –– Ondřej Krynek

Jarošovské pivo má historii psanou až do roku 1688, moderní pak od roku 2015. Letos se může pochlubit prestižním oceněním z World Beer Awards, kde si odnesl hned dvě ocenění za design. Design láhví a etiket navrhla agentura Little Greta, tvůrci se inspirovali v botanice i folklóru.

„Na projektu pracovali naši polští kolegové. Ač původem cizinci, dokázali uchopit specifičnost Slovácka a dostali ji do vizuální identity pivovaru i do etiket,“ uvedl za agenturu její majitel Tomáš Nedvěd, jehož designéři čerpali inspiraci z botaniky, slovácké architektury a tradičního folkloru.

„To, že nám klient nechal volné ruce, se nestává často. Vizuální identitu a etikety jsme tak mohli zpracovat naprosto po svém,“ řekl jeden z tvůrců Mateusz Slowakiewicz, který do grafického designu etikety zakomponoval i motiv kohouta, jenž má symbolizovat vzkříšení, tedy návrat pivovaru zpět k životu. Pivovar byl uzavřen v roce 1997 a opět se otevřel až předloni.

Čtěte další články na téma láhev, pivo, obal

Foto a zdroj: Jarošovský pivovarLittle Greta