21.06.2021 –– interiér –– Ondřej Krynek

Italský výrobce sportovních automobilů Ferrari neprodává jen luxusní sporťáky, ale také řadu módních doplňků. Londýnské studio Sybarite značce proto vytvořil design nového vlajkového obchodu s tímto doplňkovým prodejem. První takový obchod byl otevřen v italském Maranellu, další budou následovat v Miláně, Los Angeles a Miami.

Nový obchod byl otevřen na domácí půdě Ferrari vedle továrny a restaurace Cavallino. Kompletní rekonstrukce interiéru nechala proměnit vše od podlahy po strop a vytvořit vzor, jak budou vypadat i další obchody. Interiér v sobě má spojovat styl a výkon, silný vizuální dojem s emocionálním otiskem, jasné produktové cílení, eleganci a smělost.

Silným vizuálním prvkem butiků je například terakotová kolonáda ohraničující vnější obvod budovy, která odkazuje na barvu střech domů v Modeně a historických italských kopulí. Výrazná je i zakřivená červená stěna odkazující na klikaté trasy okruhů F1. Decentním prvkem jsou bílé a žluté cihlové stěny odkazující na modelování prototypů Ferrari. Interiér je složen z neutrálních a teplých tónu, které se neustále opakují.

Čtěte další články na téma obchodFerrari

Foto a zdroj: Ferrari