27. června 2008 –– média –– Ondřej Krynek

Se strukturou dřeva na obálce potištěné potápějící se lodí v moři plném ke dnu klesajících aut, vychází nové číslo prvního grafické časopisu Font, který je tentokrát věnován logistice. Nové číslo po dvou měsících opět nabízí několik zajímavých rozhovorů a informuje nejen o novinkách i trendech v prezentaci dopravních firem.

Devadesáté deváté číslo časopisu Font má jako hlavní téma logistiku a tak je jeho podstatná část věnována právě corporate identity českých i zahraničních dopravních firem. Pojednává se tu nejen o velkých firmách, ale i o těch malých, které mají nápadité zpracování logotypů a firemních materiálů.

Mimo hlavní téma je časopis opět vybaven několika zajímavými rozhovory například s grafičkou Zuzanou Hořavovou, malířem a ilustrátorem sci-fi literatury Martinem Zhoufem, ilustrátorkou knihy O lásce a sexu Sylvií Kořánkovou a třeba fotografem Jakubem Uhlíkem, který svou tvorbou přesahuje hranice fotografie.

Čtenáře čekají i novinky z oblasti obalového designu, testování kombinací videa, animace a audia v Creative Suite 3, článek o použití kol a kruhů ve znacích a logotypech nebo například pohled na český trh očima známého grafika Martina Kaldy. Na několika stranách opět nechybí ani krátké novinky ze světa grafiky a designu u nás i ve světě.

Foto: Ondřej Lazar Krynek
Zdroj: Font