17. ledna 2012 –– média –– Tomáš Holý

Glamour reklama Weight Watchers si ve Francii netradičním způsobem pohrává s myšlenkou hubnutí. Série reklamních plakátů a spotů zobrazuje smyslné ženské rty v nejrůznějším barevném provedení s jídlem a laskominami. Vzkaz je jednoduchý – Naučte se znovu jíst, skoncujte s dietami.

Kampaň v provedení agentury Fred & Farid je pastvou pro oči. Plné ženské rty si v klipu v pouhých 22 vteřinách pohrávají se zeleninou, rybičkou, bonbónem či typickými barevnými francouzskými makaróny. Jak už styl provedení napovídá fotografie i video realizoval známý fotograf říkající si Rankin.

Nazvětšovaná ústa díky barevné hravosti odkazují k šik obálkám módních časopisů. Ty totiž určují diktát dokonalých image a úpěnlivě vypracovaných postav. Výzva k zastavení držení diet je tak vtipným odkazem na paradoxní svět celebrit a médií.

Zadavatelem reklamy je pak společnost Weight Watchers. Ta se profiluje jako poradce na udržení štíhlé linie. Že by další paradox? Společnost působí ve třiceti zemích světa samozřejmě nabízí dietetické přípravky, její záměrem je rovněž naučit lidi zdravému životnímu stylu, tedy krom pohybu a cvičení i rozumně volit vhodné potraviny.

DesignVid.cz nabízí video