4. března 2008 –– produkty –– Ondřej Krynek

Sportovní značka Puma přichází na trh s novými produkty pro hráče fotbalu. V řadě nazvané Until Then kralují nejen zbrusu nové kopačky, ale i stylové dvouvrstvé dresy, tvarovatelné chrániče, bezešvé rukavice a zdokonalený inteligentní míč připomínající ten golfový.

S novou reklamní kampaní Until Then uvedla Puma svou produktovou řadu označenou v1.08 určenou především pro milovníky fotbalu. Ta obsahuje především extrémně lehké designově progresivní kopačky, které využívají šitou konstrukci UNI, průhledný podešev a výztuhy z uhlíkových vláken.

Druhou významnou novinkou kolekce je lehký dres vyrobený ze dvou vysoce prodyšných vrstev ze síťovaného materiálu, které jsou bezešvě tepelně spojené. Tyto dresy s vylepšeným estetickým vzhledem oblékají nejen hráči České republiky, ale i Itálie, Švýcarska, Rakouska a Polska.

Výraznou novinkou v kolekci je i konstrukčně převratný míč, který bližším pohledem může připomínat golfový míček. Jeho povrch vytvořený z 24 dílů totiž zlepšuje nová technologie malých důlků na povrchu, které zmenšují odpor vzduchu, a tudíž zlepšují let míče. Uvnitř míče je navíc vložena speciální inteligentní tlumící vrstva d3o, která umožňuje rychlejší let míče a jeho lepší přilnutí k noze.

Zbylými produkty v nové kolekci jsou teplou vodou tvarovatelné super lehké chrániče, jedny z nejlehčích rukavic na světě, které jsou vyrobené z jednodílné bezešvé konstrukce. Zajímavá je také řada tašek na každodenní nošení nebo  výraznější taška Equipment Bag v1.08, která vytvoří z obyčejné tašky malou šatní skříň.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kHwgjgBZxIk[/youtube]

Video: Televizní reklamní spot na Puma Until Then

Za povšimnutí stojí i výše zmíněná reklamní kampaň Until Then, která kompletně digitálně zpracovaná díky filmovému klíčování živých postav. V tomto případě jsou nasnímáni hrající fotbalisté ve studiu.

Foto a zdroj: Puma