11. února 2020 –– produkty –– Ondřej Krynek

Arménské grafické a designérské studio Backbone Branding navrhlo obal na rýži, který je emotivnější alternativou ke klasickým sáčkům nebo krabicím. Jejich produkt nazvaný Riceman jsou dva rozdílně velké pytlíky pro dva typy rýže, kde oba mají na sobě kaligraficky namalovaný obličej a klobouk.

Obal pro Riceman je vyrobený ze stoprocentně recyklovatelných materiálů. Tělo je vyrobené z pytloviny a klobouček z tvrdého kartonu. Obal má dvě velikosti, díky kterým pozná spotřebitel na první pohled jestli si kupuje dlouhozrnnou nebo krátkozrakou rýži. Na zadní straně je pak natištěn návod k použití a nutriční hodnoty.

Důmyslný je i klobouk, který dodává Ricemanovi styl. Použitelný je jako odměrka na rýži, protože po otočení je zde ryska na 100 nebo 200 gramů. Produkt je pouze prototyp, jenž nebyl navržen pro žádnou konkrétní značku, ale jeho lidský přístup by mohl některého z velkých výrobců oslovit.

Čtěte další články na téma obal

Foto a zdroj: Backbone Branding