21.11.2021 –– technika –– Ondřej Krynek

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představuje další model, který si našinec ani Evropan nekoupí. Po SUV modelu Kushaq přichází pouze pro indický trh sedan Slavia. Vůz převzal tradiční designérský jazyk značky, moderní design, krystalické prvky a příjemný moderní interiér. Vše odpovídající požadavkům indických zákazníků.

„Slavia se vyznačuje, tak jak je pro značku Škoda typické, emocionálním designovým jazykem. Vedle vozu Kushaq s výrazným a robustním vzhledem představuje nový sedan značky ŠKODA tradiční eleganci v segmentu A0 na indickém trhu. Krystalickými prvky odkazuje na české tradice a chromované prvky například na klikách dveří doplňují jeho osobitý vzhled,“ řekl šéfdesignér automobilky Oliver Stefani.

„Slavia využívá současný koncept interiéru značky Škoda. Stejně jako v ostatních modelových řadách značky Škoda je centrálním prvkem interiéru centrální, samostatně stojící obrazovka infotainmentu s dotykovým ovládáním. Pod dotykovým displejem s úhlopříčkou až 10″ kopíruje charakteristická linie tvar masky chladiče a vytváří i opěrku pro ruku, která ovládá dotykovou obrazovku. Šíři interiéru s velkorysým prostorem podtrhuje horizontální barevná dekorační lišta, která se táhne až ke kulatým bočním výdechům ventilace,“ dodávají zástupci automobilky.

Čtěte další články na téma IndieŠkoda Auto

Foto a zdroj: Škoda Auto