17. června 2012 –– umění –– Ondřej Krynek

Mnichovské fotografické studio Mierswa Kluska realizovalo reklamní kampaň pro novou produktovou řadu pneumatik Goodyear Dunlop. Na čtyřech fotografiích byly modelky oblečeny do pásů z pneumatik, z nichž jim byly vytvořeny velmi originální modely připomínající spíše filmové kostýmy. Fotografie byly použity do knihy na kaučukové téma.

Carl Elkins nafotografoval pod hlavičkou studia Mierswa Kluska sérii snímků na kaučukové téma. Výrobce pneumatik Goodyear Dunlop jej oslovil, aby připravil reklamní kampaň na novou produktovou řadu, která se má vyznačovat hesly jako robustnost, síla a brnění.

Elkins převedl základní myšlenky série na extravagantní modely, které jako by chránily modelky česané a líčené Susan Voss-Redfernovou. Kostýmy realizované agenturou Anzinger Wüschner Rasp působí dojmem, že byly určeny do některého sci-fi filmu. Pásy pneumatik modely obmotávají a vytváří jim brnění, či spíše nenositelné šaty. Vše se zdá jako kvalitní práce 3D grafiků, ve skutečnosti obleky zřejmě vůbec neexistují. Úspěšnost kampaně ukazuje i fakt, že snímky byly použity do knihy Rubber’s Soul.

Studio Mierswa Kluska se zabývá mnoha různými obory fotografie a dává přednost užití nejmodernějších trojrozměrných digitálních technologií. Z úspěšných kampaní můžeme jmenovat například reklamy pro Vogue, Schwarzkopf, Madame, Mercedes-Benz, Amica, Swarovski a mnohé další značky.

Čtěte všechny na téma fotografiegrafika

Foto a zdroj: Mierswa Kluska