09.01.2011 –– média –– Alexandra Monhartová

Brazilské studio Pianofuzz vytvořilo novou kolekci módních doplňků a licencovaných produktů pro místní pobočku MTV. Cílem bylo vytvořit geometricky estetickou linii podobnou op-artu šedesátých let, zabalenou do současného kabátu. Proměnou prošlo i samotné logo populární hudební stanice.

Pianofuzz bylo založeno v roce 2009 v městě Londria v Brazílii. Hnáni nespokojeností pracovního prostředí a nedostatkem solidních zakázek, tři mladí designeři  spojili své síly a zkušenosti a začali vést společnost zabývající se výhradně grafickým designem. Pianofuzz nyní nabízí své služby na místním brazilském, ale i zahraničním trhu.

Studio ze začátku spoléhalo na známosti každého z designerů a tvořilo výlučně pro tyto zákazníky. Postupně si vytvořilo portfolio, které začalo prezentovat na internetu, na sociálních sítích i specializovaných designerských portálech a tímto způsobem chtělo najít  nové klienty po celém světě. Mnohé, z jejich dosavadních projektů můžete vidět přímo na jejich oficiálních stránkách.

Grafičtí designeři pro brazilskou MTV navrhli v prvé řadě celý grafický koncept, do něhož nezapadají jen op-artové linie, ale i dva druhy kompletní typografie využitelné například na plakátech či v pozadích pro iPhone či iPad. To vše však aplikovali na balónky, zápisníky, boty, polštář, talíř, hodiny, tašku, skateboard, tužky nebo třeba kelímek na kávu.

V současnosti se studio sestává z tří designerů: Maikon Nery, Edmarlon Semprebom a Rafael Botti. Pianofuzz si však dává za cíl vytvořit příjemné pracovní prostředí pro nové profesionály. Věří, že tímto způsobem se budou moci vyvíjet a získávat nové zkušenosti.

Foto a zdroj: Pianofuzz