5. února 2008 –– média –– Ondřej Krynek

České a především světové reklamní agentury nám připravili opět velkou dávku kreativních nápadů, které dělají z běžných nudných produktů zajímavé a chtěné zboží. Pojďme se podívat co nejlepšího se urodilo v uplynulém lednu 2008.

Asi nejlepší reklamou měsíce bych jednoznačně vyhlásil vizuál na nové norské tréninkové fitness centrum Oxygo, které tím pro muže nejpotupnějším způsobem bojují proti nadváze a tím i za svoji popularitu.

Za velmi zdařilou bych považoval reklamu na elektrické vůně Ambi Pur se zazděnými okny, protože vůně nepotřebuje větrat i reklamu na autíčka Hot Wheels, kde kreativci nabádají aby ty super vysoké skoky s cisternami doma konečně vyzkoušeli.

Povedenou a potřebně mírně provokativní je reklama na podporu petice za více vody lidem umírajícím na její nedostatek. Skvělý nápad o obrazovém umístění ikon na ploše je i na Mac podporu firmy Teknograd. Pokud se Vám nikdy nepřihodilo být téměř přejet autem když máte v uších sluchátka, inspirujte se k větší pozornosti varováním americké policie.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=p-1AY4D72jg[/youtube]

Video: Reklamní spot na Boj proti rakovině prsu

Zvláštní pozornost si určitě zaslouží dosti masivní česká kampaň kosmetické firmy Avon, která velmi stylovým způsobem bojuje proti rakovině prsu.

Foto: archiv firem