20. listopadu 2008 –– móda –– Katka Košútová

Známá lifestylová německá značka Adidas v roce 2009 oslaví již 60. let existence. Na oslavu tohoto výročí vytvořila novou kolekci Adidas Originals pro jaro a léto 2009 s názvem 60 Years of Soles and Stripes, která odhalila nová i stará partnerství. Nová je spolupráce s italskou firmou vyrábějící skútry Vespa a pokračující partnerství s Diesel.

V jarní a letní kolekci 2009 Adidas odhalí čerstvou várku designových kousků, která oslavuje a odráží dekády bohaté minulosti značky. Rok 2009 bude celý ve znamení šedesátiletého výročí ikony se třemi proužky, kterou založil Adi Dassler. Pro spotřebitele znamená kolekce 60 let podrážek a proužků, rok trvající oslavy značky, která má pro každého něco.

Adidas předvedl novou kolekci na milánském Fashion Weeku. Tato kolekce prezentuje o čem značka Adidas Originals opravdu je – o oslavení originality. Radši než obyčejnou módní přehlídku, Adidas uspořádal nevšední house party – dvoupatrové pódium vytvářející obrovský dům, kde je party v plném proudu. Navíc je to zajímavý způsob, jak předvést novinky a také je to náhled na celosvětovou kampaň, kterou značka předvede během roku. Nová kolekce Adidas Originals bude v prodeji od ledna 2009.

Firma Adidas také překvapila spoluprací s italským výrobcem skútrů Vespa. Obě značky, které se zaměřují hlavně na design, se spojily a přišly s pánskou kolekcí, která bude sloužit jak řidičům skútrů Vespa, tak i všem fanouškům čistého a neformálního stylu.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9o3yaFnWyxU[/youtube]

Video: Reklamní spot ke spolupráci Adidas & Vespa s názvem Road to Lisbon

Nová spolupráce se značkou Vespa a již existující vztah s italskou značkou Diesel dopomohl k realizaci instalace na milánském Fashion Weeku. S firmou Diesel německá značka Adidas vytvořila speciální sérii jeansů Adidas Originals pro kolekci jaro a léto 2009.

Foto a zdroj: Adidas