11.04.2010 –– produkty –– Ondřej Krynek

Americká společnost The Coca-Cola Company přichází se speciální módní edicí nápoje Coca-Cola Light. Její novou tváří se stál jeden ze světově nejuznávanějších módních návrhářů Karl Lagerfeld. Láhev v typicky ženském designu je v prodeji i ve speciálním luxusním boxu se zabudovaným otvírákem.

Nápoj Coca-Cola ve verzi Light je v oblibě především u žen díky použití umělých sladidel a tak není divu, že novou tváří pro lehkou kolu se stala mužská ikona módního průmyslu Karl Lagerfeld, jenž sám holduje zdravému a štíhlému životnímu stylu. Společnost tak pokračuje v dlouhodobém celosvětovém trendu speciálních edicí obalů plných grafiky či zaštítěných nejrůznějšími umělci.

Malá hliníková 250 mililitrová láhev je potažena bílým potahem jen s jemným šedým přechodem u hrdla. Do tří čtvrtin výšky je dominantou černá silueta Karla Lagerfelda, kterou překrývá růžový nápis Light. Nechybí vlastnoruční návrhářův podpis ani růžové kovové víčko, jenž láhvi dodává šmrnc. Do prodeje rovněž jde speciální kvádrový box s lahví a vysouvacím šuplíkem s otvírákem. Box však bohužel jen kopíruje design láhve. Jednou z velkých zajímavostí je, že sám Lagerfeld díky vášni ve  fotografování připravil kampaň na svou edici Coca-Coly Light. Obě varianty by měly jít po Evropě do prodeje na konci dubna v ceně 60 euro za box a 3,5 euro za samotnou láhev, tedy 1500 a 90 českých korun.

Mnohem nápaditější box nabídla před rokem edice Club Coke 09 od už i u nás oblíbené elektronické dvojice Justice. Ti navrhli černou krabici jako mixovací gramofonový pult a dovnitř ukryli stejně malou láhev pokrytou červeným obalem s otevřenou usmívající se ženskou pusou. Tato verze původně určená jen pro kluby je v prodeji na internetu za 3,5 euro za láhev a 50 euro za celý box, tedy 90 a 1300 českých korun.

Foto a zdroj: Coca-Cola