12. ledna 2012 –– produkty –– Tomáš Holý

Obliba spolupráce velkých obchodních řetězců s předními světovými designéry a návrháři stále narůstá. Po limitovaných kolekcích švédského oděvního gigantu H&M kouzlu speciálních edicí propadají i další. Mezi posledními jde například o francouzský řetězec Monoprix, který oslovil indického návrháře Manishe Aroru.

Ten krom oblečení a bot připravil sadu doplňků, a to nejen pro dospělé, ale i děti. Nechybí ani několik obalů potravinového zboží. Arora ve světě návrhářů rozhodně není žádným nováčkem. Pravidelně uvádí své kolekce oděvů, v loňském roce pak stál u znovuvzkříšení značky Paco Rabanne, pro kterou navrhoval novou kolekci, která byla následně představena na pařížském fashion weeku.

Arorova edice pro Monoprix je zcela v bollywoodském stylu, hýří všemi barvami a v detailech je jak je tomu v Bollywoodu zvykem až na hranici kýče. Příkladem mohou být srdíčka na svetrech. Hravost dominuje na všech produktech, a to jak na oblečení, tak na svíčkách, metalických krabičkách, růžových gumácích či na rafinovaném obalu na lahev šampaňského.

Limitovaná edice pro Monoprix, tedy řetězce, který je něco jako obdoba britského Teska, byla uvedena již v předvánočním období. Není tedy divu, že z poměrně bohaté nabídky je k prodeji již jen několik svršků, bot a deštníky. Zbytek kolekce byl prodán.

Čtěte samostatný článek Pop art na obalech potravin Monoprix baví Francii

Foto a zdroj: Monoprix