10. prosince 2007 –– produkty –– Ondřej Krynek

Firmy vyrábějící kosmetiku začínají produkovat kosmetiku určenou výhradně pro muže a slaví úspěch. Muži, nejčastěji metrosexuálové, hojně nakupují nejednu novinky trhu jako je pleťové sérum pro skvělý vzhled pokožky, krém proti stárnutí pokožky nebo řasenky.

V dnešní době je péče o tělo a především pokožku pleti daleko více obracená i na mužskou část populace a nejde jen o výsadu žen. Za to vše děkujme době kdy kosmetický salon je na každém rohu, je uzákoněno registrované partnerství a velí všeobecná svoboda.

Několika posledních měsíců můžeme pozorovat masivní reklamní kampaně známých světových značek i nových firem našeho trhu, nabízejících kosmetické řady výhradně pro muže za přehnané i dostupné ceny plné běžných i extravagantních produktů.

V nabídce firem jako je Vichy, Hugo Boss, Lancome a dalších najdeme krémy na vrásky, prostředky na čištění pleti, různé krémy, vody po holení, osvěžující séra pro omlazení pokožky i séra pro zvětšení objemu rtů, představme si ty nejzajímavější produkty větších u nás dostupných značek.

Poslední značkou, která vydala řadu pro muže Skin je Hugo Boss. Ta se honosí označením promyšlená linie mužské péče. Nejzajímavější přípravek v řadě několika málo prvků je Hugo Boss Skin osvěžující čistící emulze, která se pohybuje v řádu tisíce korun. Ta pleť čistí a připravuje na holení.

Kanadská značka 4VOO, která se zaměřuje výhradně na mužskou kosmetiku a do ženské se nepouští, sama svoje výrobky označuje za luxusní a je nutno podotknout, že takto luxusní výběr je opravdu ojedinělý. V nabídce jsou produkty, které by ženy u svých firem většinou hledaly jen marně. Například Sérum pro zvětšení objemu rtů, Matující pudr obohacený hedvábím, Sada pro úpravu a lesk nehtů nebo Konturovací tužka na oči budou mít u mužů určitě velké využití.

Běžnou nabídku nabízí Lancôme se svými osmi produkty nazvanými Skincare for Men, jejíž název vychází z názvu ženské řady Skincare. Z produktů běžně, ale nejzajímavěji působí krém Rénergy 3D, který pleť vyhlazuje a působí proti vráskám.

Tradicí od roku 1927 se chlubí francouzská značka Payot, která ve své řadě Optimale sází na stopové prvky jako železo, zinek a měď. Z průměrné nabídky je nejzajímavější osvěžující gelový krém Energizing Care, který má revitalizovat a osvěžovat pokožku.

U nás nejtradičnější značkou na trhu je Nivea, kterou každý zná v podobě bělostného univerzálního krému v modré plechové krabičce. Řada Nivea for Men obsahuje dvě desítky klasických produktů jako krémy, čistící prostředky i přípravky na holení. Mezi tradičním složením vyčnívá maximálně Chladivý pleťový gel pro osvěžení pleti za cenu okolo sta korun.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YsGSSHqcyLQ[/youtube]

Video: Reklamní spot na řadu SKIN od Hugo Boss

Pravděpodobně nejúspěšnější řadou díky masivní reklamní kampani a ceně bude francouzská značka Vichy s kolekcí Homme. Nejzajímavější produktem v řadě je Vichy Mag C, který má dodávat buňkám energii a koncentrovaný korektor vrásek Vichy Reti-fill.

Celkově se i výše nezmíněné řady pro muže od těch určených pro něžnější pohlaví liší obaly, které jsou výrazně v tmavších barvách, jsou jinak parfemované a zaměřují se na většinou na jiné problémy pleti. Jelikož každému vyhovuje něco jiného, vyzkoušet už musíte sami.

Fotografie: archiv firem pod úpravou Lazar.cz

Zdroj: Vichy, Lancome, Hugo Boss, Payot, 4VOO, Nivea