21. února 2021 –– produkty –– Ondřej Krynek

Mezinárodní designérské studio Pearlfisher se pochlubilo obalovým designem pro řetězec rychlého občerstvení McDonald’s. Přepracovány byly všechny položky v nabídce restaurace od Big Mac až po McFlurry. Po celém světě se postupně vymění obaly ve všech pobočkách. Zasáhne to tak 60 milionů obalu za den.

„Umístěním hravých prvků z produktů McDonald’s dopředu a do středu jsme vyvinuli designový systém značky tak, aby nepůsobil hned jako úvodní sdělení na balení, ale místo toho vytvářel grafické znázornění jejich ikonických položek nabídky,“ říká Lauren Vellek z Pearlfisher.

„Od chladných modrých vln na drapáku Filet-O-Fish až po zlatý tavící se sýr na Quarter Pounder, obal vytváří expresivní vizuální systém. Každý obal, krabička a balíček je identifikovatelný, radostný a jednoduchý,“ dodává s tím, že grafický design obalů bude jednotný pro celý svět.

Čtěte další články na téma obal

Foto a zdroj: PearlfisherMcDonald’s