29.01.2011 –– média –– Zuzana Dobrovolná

Luxusní značky umí oslavovat. Ke dvacátému výročí vzniku pánské kolekce Dolce & Gabbana, byl požádán peruánský fotograf Mariano Vivanco o vytvoření kolekce fotografií oslavující mužská těla. Jako oslavná kniha Uomini, vyšly tyto fotografie v jednom celku. Kromě decentních aktů těch nejzajímavějších modelů světa, se můžete potěšit pohledem na odvážnější snímek jednoho těla z Česka.

Dolce & Gabbana moc dobře ví, jak si udělat reklamu. A také moc dobře ví, jak zapůsobit. Vytvořit ideální situaci s ideálním modelem a ideálními doplňky. Charitativní kniha Uomini znovu otevírá téma starých hrdinských bájí a eposů. Objevuje nové hrdiny starého Řecka i Říma, typy antických atletických mužů, kteří svým fyzičnem kopírují Myrónova Discobola.

A proč charitativní? Peníze získané prodejem knihy podpoří projekt Euploos, kterému bude moci svoji sbírku grafiky a kresby kompletně digitalizovat Galerie Uffizi ve Florencii. Vznikne tak ucelený přehled o sbírce, přístupný běžně i z internetu.

Tím zmíněným zajímavým českým bodem se stal Tomáš Školoudík. Jako jeden z nejznámějších českých modelů se zároveň stal i jedním z nejodvážnějších. Vedle něj, avšak už o něco více oblečení, se objevují jména jako André Ziehe, který je na obalu knihy, David Gandy, Noah Mills a mnozí další. Část knihy oslavuje i topmodela Tonyho Warda, ikonu 80. a 90. let. Knihu doprovází i výstava fotografiíí, kterou můžete vidět v Miláně.

Styl Mariana Vivanco můžete poznat v mnoha extravagantních, odhalujících a lehce kontroverzních fotografiích. Velmi často spolupracuje s časopisem Vogue, zabývá se módní fotografií, zvěčnil tváře Dity von Teese nebo Evy Mendez. V této knize se můžete těšit na 252 sexy stran plné krásy, vzrušení a jen toho nejlepšího. V prodeji bude od 7. února 2011.

Foto a zdroj: Dolce & Gabbana