28. června 2012 –– produkty –– Ondřej Krynek

Americko-britská reklamní agentura Turner Duckworth připravila pro americké zákazníky značky Coca-Cola speciální edici plechovek. Plechovky ve speciální edici budou zdobeny motivy jednotlivých sportů v kombinaci s americkou vlajkou, čímž by měly podporovat americké sportovce na nadcházejících letních olympijských hrách 2012 v Londýně.

Je to čtrnáct dní, co jsme psali o nové speciální edici láhví Coca-Cola, které k příležitosti londýnské olympiády připravilo americké kreativní studio MWM Graphics. Jenže tím to zdaleka nekončí. Pro své mateřské zákazníky z USA se Coca-Cola rozhodla udělat ještě fanouškovskou edici plechovek, které by vyjadřovaly podporu národním sportovcům.

Limitovanou sérii amerických plechovek nenavrhl nikdo jiný než agentura Turner Duckworth, která má sídlo jak v Londýně, tak v San Franciscu. Vytvořila tak sérii plechovek, která je zdobena siluetami sportovců osmi hlavních sportů, zobrazených na pozadí patriotických pruhů, které mají evokovat americkou vlajku. Tyto plechovky budou distribuovány v šesti různých baleních a do prodeje přijdou postupně ve dvou fázích. V plánu je i rozšíření na další velikosti plechovek a možná láhve, avšak jen v USA.

Turner Duckworth již v roce 2008 navrhli zásadní redesign plechovek a láhví Coca-Cola, který se dodnes používá po celém světě. V této době navrhli i celou škálu propagace značky včetně nápaditých obalů na kelímky nebo polepy kamionů. V roce 2011 se zasloužili o redesign celé řady obalů na lehkou Coca-Colu, která se v USA jmenuje Diet Coke, u níž vsadili na zvětšenou typografii samotného názvu.

DesignVid.cz nabízí video Americký atlet David Oliver dělá reklamu na Colu
DesignVid.cz nabízí video Americká plavkyně Jessica Long v reklamě na Colu

Čtěte všechny články na téma olympiádaCoca-Cola

Foto a zdroj: Turner Duckworth