30.06.2017 –– média –– Ondřej Krynek

Pražské studio Najbrt již tradičně vytvořilo vizuální identitu pro 52. Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary, který začíná v pátek 30. června a potrvá do 8. července. Grafika navazuje na loňskou podobu. Jako ústřední černobílé fotografie jsou použity takzvané vypůjčené identity slavných herců.

„Letos v Karlových Varech bude moci být tím kým sami chcete. My jsme si letos trochu hráli s naší vlastní identitou. Herci často ztvárňují nás v obyčejných situacích v našem běžném životě. Tentokrát pracujeme s tím, že my obyčejní lidé chceme změnit identitu a stát se třeba hvězdami. John Malkovich byl ve své kůži sám sebou tak my chceme aby další lidé mohli být Johnem Malkovichem nebo kýmkoliv dalším,“ řekl k podstatě nové vizuální identity Aleš Najbrt.

Studio Najbrt navrhuje vizuál karlovarského festivalu od 30. ročníku tedy od roku 1995. Autory letošního vizuálu je krom Aleše Najbrta také Zuzana Lednická a Michal Nanoru. Fotografem byl letos opět Václav Jirásek. Stejně jako vloni kombinuje vizuál typografii s černobílými fotografiemi.

Čtěte další články na téma grafikaNajbrt

Foto a zdroj: Studio Najbrt